Samstag, 24. Dezember 2016

Stoliću, prostri se!


N: Ove godine ćemo bit za Božić kod nas! Ipak ove godine imamo bor.

Ne, nisam ja neka super kuvarica/ domaćica/ kućanica/ hižanka  već sam iskreno samo htjela dekorirat stol za Božić. Nakon toga sam skužila u šta sam se usosila, pa sam odmah dogovorila catering kod Sveki The Almighty. :)

Pa tako ne budi lijena morala sam isprobat kako će to sve izgledat, pa možda i usput netko od vas dobije inspiraciju za svoj blagdanski stol. 






Na stolu: vaza je iz IKEA-e (prošla godina), tanjuri, čaše, pribor za jelo, stolnjak je Ralph Lauren kupljen u Tk Maxx-u za nekih  15ak eura.

Ova varijanta mi je više božićna, vjerojatno zbog boja i zato kaj paše s kuglicama na boru. 


Handwriting on the point







Druga vrijanta je šuma na stolu. Zapravo je sve skorz jednostavno, a opet efektno. Borove grane i češeri su iz šume, svijeće skinute s adventskog vijenca, a drvene pločice sam dobila od jednog stolara i voila! Ok, stolnjak sam kupila novi u Depot :)

Na kraju priče nije bitno što je na stolu, koliko sarmi i koliko kila odojka i francuske ste pojeli, već je bitno tko sjedi pored vas. Svima vam želim sretan Božić, da ga lijepo provedete s vama dragim osobama...a onda ipak na kraju malo i omastite brk! ;)

Najna. 





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen