Dienstag, 20. Dezember 2016

#not another Frozen birthday


I: Baš želim da joj napravimo pravi ročkas  party....onako da je cijela
soba puna dekoracija i balona!
N: Daaaaa! Nemaš frke, ja ću napravit deko, to je čas posla...
par salveta i bude to super bilo!

I tako sam se ja prije tjedan dana upustila u avanturu zvanu - dekoracija dječjeg rođendana-. Kao što i sam naslov kaže Elsa nije imala uopće šanse kao glavna zvijezda dekoracija. Pobjedile su pastelne boje koje su na kraju super ispale! 




E sada...mislim si ja, par salveta, čas posla kako to obično bude kad čovjek gleda YT tutorijale. Čas posla, my ass! Ove grilande s resicama traju 100 godina dok ih se napravi. Uopće nisu komplicirane, al jednostavno dugo traju dok ih se napravi. Al ok, kad sam prvu stavila na zid i kad sam vidjela kak je dobro ispala, zanemarila sam ona dva žulja od škara. 


Uz resice sam radila i pom poms, također od salveta. Oni su bili više prijateljski raspoloženi, tak da je taj dio brzo išao. Samo treba biti jako oprezan kad ih se "otvara", jer salvete brzo pucaju.




Nadobudne mene, htjela sam napravit i jednu tortu koju sam našla na Pinterestu. Greška. Doduše, stvarno sam tražila neku for dummies, al nije pomoglo, očito. Tortu sam radila u manjem kalupu (18cm), po receptu Bobanove torte s bloga Domacica, samo kaj sam spekla 2 biskivita. Recept je super i ful jednostavan ovak za svaki dan. Ukrašavanje je druga priča. Samo ću reć da sam happy da su naked torte sad moderne. Iha! :D





Summa sumarum. Jako sam zadovoljna kak je sve ispalo, usprkos žuljevima na prstima i spontano-stresnim odlukama. Isto tako je istina da se osjećam ko da sam pripremala dekoracije i hranu za Oscare, a ne za dječji rođendan i onda vidim da imam "samo tak malo". Al to sve na kraju nije bitno, bitno je da je naša B-day girl bila happy! (čak je dala da joj napravimo rep i obučemo suknju, fakat je odrasla!)




P.S. Ovo mi je bila dobra vježba, jer je za mjesec dana Peov ročkas. Hm...hm...



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen